If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
След смяната сега как е? Има ли загуба на течност? Че стана вече 1 литър почти замина и почвам да се дразня. Как преценяш какъв да е вътрешния диаметър на полиамида и как се прикрепя във втулката(залепя ли се или как?)
След смяната сега как е? Има ли загуба на течност? Че стана вече 1 литър почти замина и почвам да се дразня. Как преценяш какъв да е вътрешния диаметър на полиамида и как се прикрепя във втулката(залепя ли се или как?)
колегата е направил скица като за децата,всичко се подразбира.по-горе е написал,че пръта на рейката е 27мм,и много ясно на скицата се вижда,че отвора на пластмасовата втулка е също толкова-27мм.както е описал след тва с червено е зегерката.кво ще лепиш след като има зегерка.евала на колегата за подробната информация.
колегата е направил скица като за децата,всичко се подразбира.по-горе е написал,че пръта на рейката е 27мм,и много ясно на скицата се вижда,че отвора на пластмасовата втулка е също толкова-27мм.както е описал след тва с червено е зегерката.кво ще лепиш след като има зегерка.евала на колегата за подробната информация.
Пич, мислиш ли, че ако бях вещ в тези неща щях да задавам такива въпроси а? По-добре да се пита като не се знае нещо отколкото да се прави нещо повторно!
окс.съжалявам ако съм те засегнал.но по-добре директно задавай въпросите си колега,примерно:не ми е ясен чертежа,моля обяснете ми го подробно.поне аз така питам като незнам нещо.с най-добри чувства
Благодаря на колегата и аз,рейката ми е свалена и ще опитам да я рециклирам сам,само с помоща на стругар,семеринги ще намеря,но мисля,че ще срещна трудност с намирането на полиамид в Бургас,но със сигурност ще опитам и няма да се откажа лесно.
Колеги и моята рейка е пукната и тече малко ... но тече ! Прочетох всички коментари и мисля да го пробвам това сам да си я рециклирам но искам да попитам трябва ли ми канал за да я сваля или мога и пред блока извинявам се за тъпото въпросче
Има разлика във втулките на рейките на 147 и 156.Чертежа който колегата е дал, при мен не стана.И металната и тефлоновата втулка са различни.Ето сними и чертеж на втулките на 156 2.0 1999 г.Може би, има значение годината на производство.
На чертежа означеното с фиг. А, са оригиналните размери на втулките.
Аз малко преработих комплекта - фиг. Б, като и направих засечка в металната втулка, за да не излиза напред полиамидната(старата беше на парчета в маншона).
Означеното с жълто е полиамидната втулка, а с червено е металната втулка.
Днеска я рециклирах и ще кажа тези дни как е.
Извинявам се за грешния размер - вместо 46.8, да се чете 48
Last edited by GammaRay; d.m.y г., 09:31.
Основание: грешка
Да колега, попадал съм и на такива втулки, хо в крайна сметка, както си забелязал сам, монтажните размери са същите :
Вътрешен Ф27
Външен Ф46,7
Дължина от дъното до зегерката : 13 ммм
Сам си се сетил , че втората конструкция е по надеждна.
Да, втората безспорно е по-добра .Размерите на стержина и леглото наистина са еднакви, но моята е по-тънка!Ако забелязваш, съм пробил на моята метална втулка глух отвор и съм навил резба.После навиваш един болт и с обратен чук излиза много лесно.Така не се налага да я разпробиваш и да правиш нова.
Колеги, друго по рейката освен тази втулка правил ли е някой - уплътнения и т.н.?
Имам в предвид дали да я свалям цялата или само тази втулка да сменям на място. Все още не тече, но знае ли човек.
Когато втулката я няма, стержина губи съосие(провисва) и семеринга от кръг, става на елипса.Единия радиус на елипсата става по-голям от радиуса на стержина и маслото протича.Ако семеринга е здрав, при възтановяване на съосието, проблема изчезва.Смени само втулката - операцията не е от най-сложните и преди да сложиш маншона, запали колата и повърти да видиш дали всичко е наред.За смяна на семеринг мисля, че ще трябва да се сваля рейката.
Comment